Από το naftemporiki.gr
Η νέα ολλανδική κυβέρνηση ανακοίνωσε την πρόθεσή της να απαγορεύσει όλα τα αυτοκίνητα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ μέχρι το 2030, σύμφωνα με τα τοπικά μέσα, αποτελώντας την τελευταία χώρα προστίθεται στο κίνημα προώθησης οχημάτων μηδενικών ρύπων.
Από την αρχή του χρόνου, η νέα κυβέρνηση διαπραγματεύεται τα σχέδια που θα χρησιμεύσουν ως οδηγός για τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα με τα σχέδια που σχετίζονται με την άμυνα, την υγειονομική περίθαλψη και άλλα, η ηγεσία αποφάσισε να δώσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες λίγο περισσότερο από μια δεκαετία για να ολοκληρώσουν τη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα.
Ωστόσο, η απαγόρευση πιθανότατα θα ισχύει μόνο..
για καινούρια αυτοκίνητα που παράγονται και πωλούνται μετά το 2030. Επιπλέον, μπορεί να υπάρξει κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι η χώρα να επιτύχει το στόχο της, καθώς σήμερα το μερίδιο αγοράς για τα ηλεκτρικά οχήματα είναι μόνο 2%.
Η Ολλανδία δεν είναι η πρώτη χώρα που αποφασίζει την απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τον Ιούνιο, η Ινδία δεσμεύτηκε να απαγορεύσει τέτοια αυτοκίνητα έως το 2030, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία ανακοίνωσαν σχέδια για να πράξουν το ίδιο μέχρι το 2040. Η Κίνα εξετάζει επίσης επί του παρόντος την απαγόρευση των μη ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως και η πολιτεία της Καλιφόρνια, η έκτη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο.
Η απαγόρευση είναι μέρος των σχεδίων της κυβέρνησης για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Τα επόμενα 13 χρόνια, η χώρα επιθυμεί να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 49% και να κλείσει όλες τις μονάδες παραγωγής ενέργειας από άνθρακα, καθώς και να φτάσει σε παρόμοια πανευρωπαϊκή συμφωνία για τις εκπομπές με τους εταίρους της στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η νέα ολλανδική κυβέρνηση ανακοίνωσε την πρόθεσή της να απαγορεύσει όλα τα αυτοκίνητα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ μέχρι το 2030, σύμφωνα με τα τοπικά μέσα, αποτελώντας την τελευταία χώρα προστίθεται στο κίνημα προώθησης οχημάτων μηδενικών ρύπων.
Από την αρχή του χρόνου, η νέα κυβέρνηση διαπραγματεύεται τα σχέδια που θα χρησιμεύσουν ως οδηγός για τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα με τα σχέδια που σχετίζονται με την άμυνα, την υγειονομική περίθαλψη και άλλα, η ηγεσία αποφάσισε να δώσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες λίγο περισσότερο από μια δεκαετία για να ολοκληρώσουν τη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα.
Ωστόσο, η απαγόρευση πιθανότατα θα ισχύει μόνο..
για καινούρια αυτοκίνητα που παράγονται και πωλούνται μετά το 2030. Επιπλέον, μπορεί να υπάρξει κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι η χώρα να επιτύχει το στόχο της, καθώς σήμερα το μερίδιο αγοράς για τα ηλεκτρικά οχήματα είναι μόνο 2%.
Η Ολλανδία δεν είναι η πρώτη χώρα που αποφασίζει την απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τον Ιούνιο, η Ινδία δεσμεύτηκε να απαγορεύσει τέτοια αυτοκίνητα έως το 2030, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία ανακοίνωσαν σχέδια για να πράξουν το ίδιο μέχρι το 2040. Η Κίνα εξετάζει επίσης επί του παρόντος την απαγόρευση των μη ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως και η πολιτεία της Καλιφόρνια, η έκτη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο.
Η απαγόρευση είναι μέρος των σχεδίων της κυβέρνησης για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Τα επόμενα 13 χρόνια, η χώρα επιθυμεί να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 49% και να κλείσει όλες τις μονάδες παραγωγής ενέργειας από άνθρακα, καθώς και να φτάσει σε παρόμοια πανευρωπαϊκή συμφωνία για τις εκπομπές με τους εταίρους της στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου