Από το worldenergynews.gr
Η Royal Dutch Shell εξετάζει το ενδεχόμενο να επεκτείνει την δυναμικότητα ενός από τα γερμανικά διυλιστήρια της, προκειμένου να παράγει πετρελαϊκά προϊόντα που θα πληρούν το επερχόμενο όριο στην περιεκτικότητα σε θείο των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία.
Τις τελευταίες ημέρες, οι εκπρόσωποι του διυλιστηρίου στο Ρήνλαντ συναντήθηκαν με τοπικούς αξιωματούχους για να..
παρουσιάσουν προκαταρκτικά σχέδια για επένδυση στο εργοστάσιο που παράγει 140.000 βαρέλια ανά ημέρα, ανακοίνωσε η Shell.
Η Shell εξετάζει "τον εκσυγχρονισμό της μονάδας επεξεργασίας υπολειμμάτων στο διυλιστήριο του Rheinland και την ενίσχυση της μονάδας αποθείωσης εκεί", δήλωσε η Shell στο Reuters.
Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός- ναυτιλιακή υπηρεσία των Ηνωμένων Εθνών- θέσπισε παγκόσμιους κανονισμούς στα τέλη του 2016 για να περιορίσει από το 2020 το περιεχόμενο σε θείο στα καύσιμα ναυτιλίας στο 0,5% έναντι του σημερινού 3,5%.
Αν και οι φορτωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες και το μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης καίνε ήδη μαζούτ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, ένα παγκόσμιο ανώτατο όριο, σημαίνει ότι τα διυλιστήρια θα πρέπει να βρουν έναν τρόπο να εξαλείψουν περίπου 3 εκατομμύρια bpd καυσίμου υψηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Η Royal Dutch Shell εξετάζει το ενδεχόμενο να επεκτείνει την δυναμικότητα ενός από τα γερμανικά διυλιστήρια της, προκειμένου να παράγει πετρελαϊκά προϊόντα που θα πληρούν το επερχόμενο όριο στην περιεκτικότητα σε θείο των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία.
Τις τελευταίες ημέρες, οι εκπρόσωποι του διυλιστηρίου στο Ρήνλαντ συναντήθηκαν με τοπικούς αξιωματούχους για να..
παρουσιάσουν προκαταρκτικά σχέδια για επένδυση στο εργοστάσιο που παράγει 140.000 βαρέλια ανά ημέρα, ανακοίνωσε η Shell.
Η Shell εξετάζει "τον εκσυγχρονισμό της μονάδας επεξεργασίας υπολειμμάτων στο διυλιστήριο του Rheinland και την ενίσχυση της μονάδας αποθείωσης εκεί", δήλωσε η Shell στο Reuters.
Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός- ναυτιλιακή υπηρεσία των Ηνωμένων Εθνών- θέσπισε παγκόσμιους κανονισμούς στα τέλη του 2016 για να περιορίσει από το 2020 το περιεχόμενο σε θείο στα καύσιμα ναυτιλίας στο 0,5% έναντι του σημερινού 3,5%.
Αν και οι φορτωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες και το μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης καίνε ήδη μαζούτ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, ένα παγκόσμιο ανώτατο όριο, σημαίνει ότι τα διυλιστήρια θα πρέπει να βρουν έναν τρόπο να εξαλείψουν περίπου 3 εκατομμύρια bpd καυσίμου υψηλής περιεκτικότητας σε θείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου