Από το bankingnews.gr
Η Motor Oil (Hold) είναι η προτιμώμενη εταιρία αυξάνοντας την τιμή στόχο στα 21 από 19,2 ευρώ - Για τα Ελληνικά Πετρέλαια συστήνει hold και τιμή στόχο 7,7 ευρώ
Την Motor Oil προκρίνει μεταξύ των πετρελαϊκών εταιριών των αναδυομένων αγορών η HSBC στην ανάλυση της για τον ενεργειακό κλάδο.
Σε ανάλυση 36 σελίδων με τίτλο IMO 2020 sulphur cap: why we don’t factor it in yet – το ανώτατο όριο θείου του υγροποιημένου φυσικού αερίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού IMO 2020:
Γιατί δεν το παράγουμε ακόμη τονίζονται τα εξής...
Το νέο ανώτατο όριο για το θείο 2020 του υγροποιημένου φυσικού αερίου μπορεί να ενισχύσει τον ρόλο του πετρελαίου κίνησης σε παγκόσμιο επίπεδο
Η βιομηχανία έχει πολλές εναλλακτικές λύσεις για τη μετάβαση στο ντίζελ
Κατά την HSBC βλέπει περιορισμένη ανοδική τάση στον τομέα και βραχυπρόθεσμα παρακολουθεί τις εξελίξεις στον κλάδο.
Η Motor Oil (Hold) είναι η προτιμώμενη εταιρία αυξάνοντας την τιμή στόχο στα 21 από 19,2 ευρώ.
Για τα Ελληνικά Πετρέλαια συστήνει hold και τιμή στόχο 7,7 ευρώ δηλαδή κοντά στις τρέχουσες χρηματιστηριακές τιμές.
Σημαντικές αλλαγές στην αξιολόγηση και τις εκτιμήσεις για τα οικονομικά αποτελέσματα
Οι δύο ελληνικές εταιρίες διύλισης συγκρίνονται με την Πολωνική Grupa Lotos με την επίσης πολωνική PKN και την MOL Goup που δραστηριοποιείται στην κεντρική Ευρώπη, Βόρεια Θάλασσα, Καζακστάν και Ρωσία.
O Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) αποφάσισε τον Οκτώβριο του 2016 ότι το παγκόσμιο όριο στις εκπομπές θείου στην θάλασσα θα μειωθεί από 3,5% σε 0,5% από το 2020.
Αυτό μπορεί να βελτιώσει την κατανάλωση diesel.
Η ναυτιλιακή βιομηχανία πρέπει να επιλέξει από τρεις πιθανές λύσεις:
(1) εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων
(2) μετάβαση σε πετρέλαιο ντίζελ με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο και (3) μετάβαση στις δεξαμενές υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Η πρώτη λύση έχει χαμηλότερο κόστος αλλά δεν αντιμετωπίζει πιθανές μελλοντικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις και θα μπορούσε να είναι προβληματική από άποψη συντήρησης.
Η δεύτερη λύση είναι η ευκολότερη αλλά αυξάνει το κόστος των καυσίμων.
Η τρίτη επιλογή είναι μια βιώσιμη λύση.
Μόνο μεγάλης διάρκειας ανεφοδιασμοί με υγροποιημένο φυσικό αέριο, θα μπορούσαν να αποτελέσουν σοβαρό ανταγωνιστή στο θαλάσσιο ντίζελ.
Αν υπάρξει στροφή στο ντίζελ θα μπορούσε να αυξήσει την ζήτηση έως 10% εξέλιξη που θα ήταν πρόκληση για τις εταιρίες διύλισης πετρελαίου.
Σε αυτό το σημείο είναι δύσκολο να εκτιμηθεί η επίπτωση του ανώτατου ορίου του θείου για το 2020
Στον τομέα της διύλισης, ο βαθμός αρχικής συμμόρφωσης δεν είναι σαφής.
Εκτιμήσεις για τα κέρδη διύλισης του κλάδου
Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων: περιορισμός του diesel πετρελαίου;
Μια άλλη μακροπρόθεσμη εξέλιξη που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη μακροπρόθεσμη ζήτηση ντίζελ στην Ευρώπη είναι αποστροφή στα αυτοκίνητα πετρελαίου αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς των βενζινοκίνητων οχημάτων αλλά θα μπορούσε
να ενισχύσει και τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα προκειμένου να συμμορφωθούν με το στόχο εκπομπών Cο2 του 2021 της ΕΕ
Το 49% των νέων ευρωπαϊκών επιβατικών αυτοκινήτων (και φυσικά όλων των βαρέων φορτηγών) είναι εξοπλισμένα με κινητήρες ντίζελ.
Το πετρέλαιο ντίζελ αντιπροσωπεύει σήμερα το 70% της συνολικής ζήτησης καυσίμων.
Οι κινητήρες ντίζελ εκπέμπουν έως και 35% λιγότερο Cο2 σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και είναι πιο αποδοτικοί.
Αλλά οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν περισσότερο οξείδιο του αζώτου (NOx).
Περιορισμοί του Diesel στην Ευρώπη
Παρίσι, Λυών, Γκρενόμπλ,Λιλ (Γαλλία)
Οι 4 πόλεις εισήγαγαν ένα σύστημα για να περιορίσουν την πρόσβαση στο κέντρο των πόλεων.
Τα οχήματα ντίζελ πρέπει να πληρούν αυστηρότερα πρότυπα
Όσλο (Νορβηγία) Diesel 2017: Το Όσλο εισήγαγε προσωρινές απαγορεύσεις ντίζελ κατά τη διάρκεια αιχμών ρύπανσης της ατμόσφαιρας
Βαρκελώνη (Ισπανία): Μεταξύ 2017-2019 η Βαρκελώνη θα εισαγάγει προσωρινές απαγορεύσεις ντίζελ κατά τη διάρκεια αιχμών της ατμοσφαιρικής ρύπανσης..
Στουτγάρδη (Γερμανία): Diesel 2025 Προαιρετική δυνατότητα προσωρινής απαγόρευσης των οχημάτων ντίζελ που δεν πληρούν τις προδιαγραφές Euro6
Λίβερπουλ (UK) Diesel 2025: Ο δήμαρχος του Λίβερπουλ πρότεινε προσωρινή απαγόρευση.
Το Παρίσι (Γαλλία) Diesel 2025: Το Παρίσι ανακοίνωσε την απαγόρευση των οχημάτων ντίζελ από το 2025
Η Αθήνα (Ελλάδα) Diesel 2025: Η Αθήνα ανακοίνωσε την απαγόρευση των οχημάτων ντίζελ από το 2025
περι
Περιορισμοί του Diesel στην Ευρώπη
Ελληνικά Πετρέλαια
Θέτει τιμή-στόχο 7,7 ευρώ (από 6,4 ευρώ)
Τα Ελληνικά Πετρέλαια είναι μια κρατική εταιρεία που εκμεταλλεύεται τρία διυλιστήρια στην Ελλάδα με συνολική χωρητικότητα 343kbpd.
Τα υπόλοιπα περιουσιακά στοιχεία περιλαμβάνουν μερίδιο 50% σε μια γεννήτρια ηλεκτρικής ενέργειας, Elpedison, και ποσοστό 35% σε διανομέα φυσικού αερίου ΔΕΠΑ,
Η θυγατρική ΔΕΣΦΑ βρίσκεται στον κατάλογο ιδιωτικοποίησης της κυβέρνησης από το 2013.
Η κυβέρνηση κατέχει μερίδιο 36% στην εταιρεία.
Η εταιρεία επανέλαβε τις αγορές του ιρανικού αργού πετρελαίου το 2016, πράγμα που συνεπάγεται την εξόφληση των καθυστερήσεων πληρωμών ύψους 550-600 εκατ.
Το ελληνικό κράτος βρίσκεται στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης του ΔΕΣΦΑ που θα μπορούσε να επιφέρει μεγάλη εισροή μετρητών για τα ΕΛΠΕ.
Motor Oil
Θέτει τιμή στόχο τα 21 ευρώ από 19,2 ευρώ.
Η Motor Oil είναι μια ιδιωτική πετρελαϊκή εταιρεία με εξαγωγικό προσανατολισμό 172 kbpd
Το διυλιστήριο είναι ικανό να εξευγενίζει ακατέργαστο πετρέλαιο. Κατά την HSBC ισχυρό πλεονέκτημα της Motor Oil είναι η ισχυρή ταμειακή ροή της εταιρείας η λελογισμένη μόχλευση και το χαμηλό χρέος καθώς και η σταθερή μερισματική της πολιτική.
Θεμελιώδη και αξιλόγηση για την Motor Oil
Η Motor Oil (Hold) είναι η προτιμώμενη εταιρία αυξάνοντας την τιμή στόχο στα 21 από 19,2 ευρώ - Για τα Ελληνικά Πετρέλαια συστήνει hold και τιμή στόχο 7,7 ευρώ
Την Motor Oil προκρίνει μεταξύ των πετρελαϊκών εταιριών των αναδυομένων αγορών η HSBC στην ανάλυση της για τον ενεργειακό κλάδο.
Σε ανάλυση 36 σελίδων με τίτλο IMO 2020 sulphur cap: why we don’t factor it in yet – το ανώτατο όριο θείου του υγροποιημένου φυσικού αερίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού IMO 2020:
Γιατί δεν το παράγουμε ακόμη τονίζονται τα εξής...
Το νέο ανώτατο όριο για το θείο 2020 του υγροποιημένου φυσικού αερίου μπορεί να ενισχύσει τον ρόλο του πετρελαίου κίνησης σε παγκόσμιο επίπεδο
Η βιομηχανία έχει πολλές εναλλακτικές λύσεις για τη μετάβαση στο ντίζελ
Κατά την HSBC βλέπει περιορισμένη ανοδική τάση στον τομέα και βραχυπρόθεσμα παρακολουθεί τις εξελίξεις στον κλάδο.
Η Motor Oil (Hold) είναι η προτιμώμενη εταιρία αυξάνοντας την τιμή στόχο στα 21 από 19,2 ευρώ.
Για τα Ελληνικά Πετρέλαια συστήνει hold και τιμή στόχο 7,7 ευρώ δηλαδή κοντά στις τρέχουσες χρηματιστηριακές τιμές.
Σημαντικές αλλαγές στην αξιολόγηση και τις εκτιμήσεις για τα οικονομικά αποτελέσματα
Οι δύο ελληνικές εταιρίες διύλισης συγκρίνονται με την Πολωνική Grupa Lotos με την επίσης πολωνική PKN και την MOL Goup που δραστηριοποιείται στην κεντρική Ευρώπη, Βόρεια Θάλασσα, Καζακστάν και Ρωσία.
O Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) αποφάσισε τον Οκτώβριο του 2016 ότι το παγκόσμιο όριο στις εκπομπές θείου στην θάλασσα θα μειωθεί από 3,5% σε 0,5% από το 2020.
Αυτό μπορεί να βελτιώσει την κατανάλωση diesel.
Η ναυτιλιακή βιομηχανία πρέπει να επιλέξει από τρεις πιθανές λύσεις:
(1) εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων
(2) μετάβαση σε πετρέλαιο ντίζελ με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο και (3) μετάβαση στις δεξαμενές υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Η πρώτη λύση έχει χαμηλότερο κόστος αλλά δεν αντιμετωπίζει πιθανές μελλοντικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις και θα μπορούσε να είναι προβληματική από άποψη συντήρησης.
Η δεύτερη λύση είναι η ευκολότερη αλλά αυξάνει το κόστος των καυσίμων.
Η τρίτη επιλογή είναι μια βιώσιμη λύση.
Μόνο μεγάλης διάρκειας ανεφοδιασμοί με υγροποιημένο φυσικό αέριο, θα μπορούσαν να αποτελέσουν σοβαρό ανταγωνιστή στο θαλάσσιο ντίζελ.
Αν υπάρξει στροφή στο ντίζελ θα μπορούσε να αυξήσει την ζήτηση έως 10% εξέλιξη που θα ήταν πρόκληση για τις εταιρίες διύλισης πετρελαίου.
Σε αυτό το σημείο είναι δύσκολο να εκτιμηθεί η επίπτωση του ανώτατου ορίου του θείου για το 2020
Στον τομέα της διύλισης, ο βαθμός αρχικής συμμόρφωσης δεν είναι σαφής.
Εκτιμήσεις για τα κέρδη διύλισης του κλάδου
Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων: περιορισμός του diesel πετρελαίου;
Μια άλλη μακροπρόθεσμη εξέλιξη που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη μακροπρόθεσμη ζήτηση ντίζελ στην Ευρώπη είναι αποστροφή στα αυτοκίνητα πετρελαίου αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς των βενζινοκίνητων οχημάτων αλλά θα μπορούσε
να ενισχύσει και τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα προκειμένου να συμμορφωθούν με το στόχο εκπομπών Cο2 του 2021 της ΕΕ
Το 49% των νέων ευρωπαϊκών επιβατικών αυτοκινήτων (και φυσικά όλων των βαρέων φορτηγών) είναι εξοπλισμένα με κινητήρες ντίζελ.
Το πετρέλαιο ντίζελ αντιπροσωπεύει σήμερα το 70% της συνολικής ζήτησης καυσίμων.
Οι κινητήρες ντίζελ εκπέμπουν έως και 35% λιγότερο Cο2 σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και είναι πιο αποδοτικοί.
Αλλά οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν περισσότερο οξείδιο του αζώτου (NOx).
Περιορισμοί του Diesel στην Ευρώπη
Παρίσι, Λυών, Γκρενόμπλ,Λιλ (Γαλλία)
Οι 4 πόλεις εισήγαγαν ένα σύστημα για να περιορίσουν την πρόσβαση στο κέντρο των πόλεων.
Τα οχήματα ντίζελ πρέπει να πληρούν αυστηρότερα πρότυπα
Όσλο (Νορβηγία) Diesel 2017: Το Όσλο εισήγαγε προσωρινές απαγορεύσεις ντίζελ κατά τη διάρκεια αιχμών ρύπανσης της ατμόσφαιρας
Βαρκελώνη (Ισπανία): Μεταξύ 2017-2019 η Βαρκελώνη θα εισαγάγει προσωρινές απαγορεύσεις ντίζελ κατά τη διάρκεια αιχμών της ατμοσφαιρικής ρύπανσης..
Στουτγάρδη (Γερμανία): Diesel 2025 Προαιρετική δυνατότητα προσωρινής απαγόρευσης των οχημάτων ντίζελ που δεν πληρούν τις προδιαγραφές Euro6
Λίβερπουλ (UK) Diesel 2025: Ο δήμαρχος του Λίβερπουλ πρότεινε προσωρινή απαγόρευση.
Το Παρίσι (Γαλλία) Diesel 2025: Το Παρίσι ανακοίνωσε την απαγόρευση των οχημάτων ντίζελ από το 2025
Η Αθήνα (Ελλάδα) Diesel 2025: Η Αθήνα ανακοίνωσε την απαγόρευση των οχημάτων ντίζελ από το 2025
περι
Περιορισμοί του Diesel στην Ευρώπη
Ελληνικά Πετρέλαια
Θέτει τιμή-στόχο 7,7 ευρώ (από 6,4 ευρώ)
Τα Ελληνικά Πετρέλαια είναι μια κρατική εταιρεία που εκμεταλλεύεται τρία διυλιστήρια στην Ελλάδα με συνολική χωρητικότητα 343kbpd.
Τα υπόλοιπα περιουσιακά στοιχεία περιλαμβάνουν μερίδιο 50% σε μια γεννήτρια ηλεκτρικής ενέργειας, Elpedison, και ποσοστό 35% σε διανομέα φυσικού αερίου ΔΕΠΑ,
Η θυγατρική ΔΕΣΦΑ βρίσκεται στον κατάλογο ιδιωτικοποίησης της κυβέρνησης από το 2013.
Η κυβέρνηση κατέχει μερίδιο 36% στην εταιρεία.
Η εταιρεία επανέλαβε τις αγορές του ιρανικού αργού πετρελαίου το 2016, πράγμα που συνεπάγεται την εξόφληση των καθυστερήσεων πληρωμών ύψους 550-600 εκατ.
Το ελληνικό κράτος βρίσκεται στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης του ΔΕΣΦΑ που θα μπορούσε να επιφέρει μεγάλη εισροή μετρητών για τα ΕΛΠΕ.
Motor Oil
Θέτει τιμή στόχο τα 21 ευρώ από 19,2 ευρώ.
Η Motor Oil είναι μια ιδιωτική πετρελαϊκή εταιρεία με εξαγωγικό προσανατολισμό 172 kbpd
Το διυλιστήριο είναι ικανό να εξευγενίζει ακατέργαστο πετρέλαιο. Κατά την HSBC ισχυρό πλεονέκτημα της Motor Oil είναι η ισχυρή ταμειακή ροή της εταιρείας η λελογισμένη μόχλευση και το χαμηλό χρέος καθώς και η σταθερή μερισματική της πολιτική.
Θεμελιώδη και αξιλόγηση για την Motor Oil
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου