Από το worldenergynews.gr
Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν πρόκειται να καταστρέψουν τη βιομηχανία ορυκτών καυσίμων σύντομα, αλλά θα τη διαταράξουν.
Αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε μια δεκαετία, όταν οι Ηλεκτρικοί Αυτοκινητόδρομοι θα αρχίσουν να θέτουν την ετήσια αύξηση της ζήτησης βενζίνης σε παρακμή, σημειώνει το Bloomberg.
Οι σκεπτικιστές υποστηρίζουν ότι..
τα εμπόδια στη μαζική άνοδο των ηλεκτρικών οχημάτων είναι ανυπέρβλητα και ότι ο πρόσφατος ενθουσιασμός μεταξύ των υποστηρικτών της νέας τεχνολογίας - μεταξύ των οποίων και ορισμένων ευρωπαϊκών κυβερνήσεων - είναι άστοχος.
Το υψηλό κόστος ιδιοκτησίας, η περιορισμένη εμβέλεια, η έλλειψη υποδομών ανεφοδιασμού είναι μεταξύ των πολλών μειονεκτημάτων που θα περιορίσουν την υιοθέτησή τους.
Επίσης, είναι αμφίβολο, σημειώνει ο συντάκτης του άρθρου, ότι η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου ή της Γαλλίας θα απαγορεύσει την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2040. Πιθανότατα θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της Volvο, που θα προσφέρει μόνο υβριδικούς ή πλήρως ηλεκτρικούς κινητήρες σε κάθε νέο μοντέλο από το 2019.
O στόλος των ηλεκτρικών οχημάτων "εκτοπίζει" τα καύσιμα
Ωστόσο, ο στόλος των ηλεκτρικών οχημάτων που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως πρόκειται να "εκτοπίσει" περίπου 100.000 βαρέλια καυσίμων οδικών μεταφορών σε ημρήσια βάση για φέτος σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε τον περασμένο μήνα από την Bloomberg New Energy Finance.
Αναμένουν ότι ο όγκος αυτός θα αυξηθεί στα 155.000 βαρέλια την επόμενη χρονιά, το οποίο βέβαια είναι μικρό σε σύγκριση με την παγκόσμια κατανάλωση βενζίνης.
Ο αναπτυσσόμενος στόλος ηλεκτρικών οχημάτων, όμως, θα κάνει αργότερα αισθητή την παρουσία του.
Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, τα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να εκτοπίσουν περισσότερα από 290.000 βαρέλια βενζίνης και ντίζελ ημερησίως, σύμφωνα με το BNEF.
Και μέχρι το 2025 θα μπορούσαν να προκαλέσουν μείωση της ζήτησης.
Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν πρόκειται να καταστρέψουν τη βιομηχανία ορυκτών καυσίμων σύντομα, αλλά θα τη διαταράξουν.
Αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε μια δεκαετία, όταν οι Ηλεκτρικοί Αυτοκινητόδρομοι θα αρχίσουν να θέτουν την ετήσια αύξηση της ζήτησης βενζίνης σε παρακμή, σημειώνει το Bloomberg.
Οι σκεπτικιστές υποστηρίζουν ότι..
τα εμπόδια στη μαζική άνοδο των ηλεκτρικών οχημάτων είναι ανυπέρβλητα και ότι ο πρόσφατος ενθουσιασμός μεταξύ των υποστηρικτών της νέας τεχνολογίας - μεταξύ των οποίων και ορισμένων ευρωπαϊκών κυβερνήσεων - είναι άστοχος.
Το υψηλό κόστος ιδιοκτησίας, η περιορισμένη εμβέλεια, η έλλειψη υποδομών ανεφοδιασμού είναι μεταξύ των πολλών μειονεκτημάτων που θα περιορίσουν την υιοθέτησή τους.
Επίσης, είναι αμφίβολο, σημειώνει ο συντάκτης του άρθρου, ότι η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου ή της Γαλλίας θα απαγορεύσει την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2040. Πιθανότατα θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της Volvο, που θα προσφέρει μόνο υβριδικούς ή πλήρως ηλεκτρικούς κινητήρες σε κάθε νέο μοντέλο από το 2019.
O στόλος των ηλεκτρικών οχημάτων "εκτοπίζει" τα καύσιμα
Ωστόσο, ο στόλος των ηλεκτρικών οχημάτων που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως πρόκειται να "εκτοπίσει" περίπου 100.000 βαρέλια καυσίμων οδικών μεταφορών σε ημρήσια βάση για φέτος σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε τον περασμένο μήνα από την Bloomberg New Energy Finance.
Αναμένουν ότι ο όγκος αυτός θα αυξηθεί στα 155.000 βαρέλια την επόμενη χρονιά, το οποίο βέβαια είναι μικρό σε σύγκριση με την παγκόσμια κατανάλωση βενζίνης.
Ο αναπτυσσόμενος στόλος ηλεκτρικών οχημάτων, όμως, θα κάνει αργότερα αισθητή την παρουσία του.
Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, τα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να εκτοπίσουν περισσότερα από 290.000 βαρέλια βενζίνης και ντίζελ ημερησίως, σύμφωνα με το BNEF.
Και μέχρι το 2025 θα μπορούσαν να προκαλέσουν μείωση της ζήτησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου