Από το worldenergynews.gr
Η Νότια Κορέα θα επιτρέψει στους traders να αναμειγνύουν καύσιμα σε τερματικούς σταθμούς πετρελαίου καθώς σχεδιάζει σχεδόν να διπλασιάσει την αποθήκευση στα 60 εκατ. βαρέλια μέχρι το 2026.
Συγκεκριμένα η Νότια Κορέα βρίσκεται στη διαδικασία της μείωσης των περιορισμών ανάμειξης στους τερματικούς σταθμούς αποθήκευσης πετρελαίου, καθώς ο 5ος παγκόσμιος εισαγωγέας ακατέργαστου πετρελαίου έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια να καταστεί εμπορικός κόμβος στην Βόρεια Ασία.
Η τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας προωθεί σχέδιο..
για τη μετατροπή των λιμένων Ulsan και Yeosu σε κέντρο της ναυτιλίας και αποθήκευσης πετρελαίου στη βορειοανατολική Ασία.
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας ενέκρινε νομοθεσία νωρίτερα φέτος, η οποία θα επιτρέψει στις εμπορικές εταιρείες να συνδυάζουν καύσιμα στα πετρελαϊκά τερματικά της χώρας, παρόλο που οι τεχνικές πτυχές και οι κατευθυντήριες γραμμές που απαιτούνται για την εφαρμογή εξακολουθούν να επισημοποιούνται.
"Η ιδέα του νέου κανονισμού είναι να επιτρέψει στους διεθνείς traders πετρελαίου να αναμειγνύουν προϊόντα πετρελαίου και χημικά, ελεύθερα σε περιοχές όπως οι δεξαμενές τερματικών ", δήλωσε ο Jong Yeol Kang, πρόεδρος της Ulsan Port Authority της Νότιας Κορέας (UPA), απαντώντας σε ερωτήσεις του Reuters.
Πριν από την αλλαγή αυτή, οι traders με δεξαμενές αποθήκευσης στις ζώνες της Νότιας Κορέας ήταν σε θέση μόνο να αποθηκεύουν και να εξάγουν τα καύσιμα που είχαν στη διάθεσή τους καθώς δεν είχαν τη δυνατότητα να αναμειγνύουν τα καύσιμα σε νέα μίγματα για να ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές των πελατών.
Η ανάμιξη καυσίμων περιοριζόταν αποκλειστικά στα νοτιοκορεατικά διυλιστήρια.
Η Νότια Κορέα θα επιτρέψει στους traders να αναμειγνύουν καύσιμα σε τερματικούς σταθμούς πετρελαίου καθώς σχεδιάζει σχεδόν να διπλασιάσει την αποθήκευση στα 60 εκατ. βαρέλια μέχρι το 2026.
Συγκεκριμένα η Νότια Κορέα βρίσκεται στη διαδικασία της μείωσης των περιορισμών ανάμειξης στους τερματικούς σταθμούς αποθήκευσης πετρελαίου, καθώς ο 5ος παγκόσμιος εισαγωγέας ακατέργαστου πετρελαίου έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια να καταστεί εμπορικός κόμβος στην Βόρεια Ασία.
Η τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας προωθεί σχέδιο..
για τη μετατροπή των λιμένων Ulsan και Yeosu σε κέντρο της ναυτιλίας και αποθήκευσης πετρελαίου στη βορειοανατολική Ασία.
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας ενέκρινε νομοθεσία νωρίτερα φέτος, η οποία θα επιτρέψει στις εμπορικές εταιρείες να συνδυάζουν καύσιμα στα πετρελαϊκά τερματικά της χώρας, παρόλο που οι τεχνικές πτυχές και οι κατευθυντήριες γραμμές που απαιτούνται για την εφαρμογή εξακολουθούν να επισημοποιούνται.
"Η ιδέα του νέου κανονισμού είναι να επιτρέψει στους διεθνείς traders πετρελαίου να αναμειγνύουν προϊόντα πετρελαίου και χημικά, ελεύθερα σε περιοχές όπως οι δεξαμενές τερματικών ", δήλωσε ο Jong Yeol Kang, πρόεδρος της Ulsan Port Authority της Νότιας Κορέας (UPA), απαντώντας σε ερωτήσεις του Reuters.
Πριν από την αλλαγή αυτή, οι traders με δεξαμενές αποθήκευσης στις ζώνες της Νότιας Κορέας ήταν σε θέση μόνο να αποθηκεύουν και να εξάγουν τα καύσιμα που είχαν στη διάθεσή τους καθώς δεν είχαν τη δυνατότητα να αναμειγνύουν τα καύσιμα σε νέα μίγματα για να ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές των πελατών.
Η ανάμιξη καυσίμων περιοριζόταν αποκλειστικά στα νοτιοκορεατικά διυλιστήρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου