Από το worldenergynews.gr
Εργασίες μετασκευής σε 80 πλοία της μεταφοράς LNG φορτίων, που αφορούσαν την εγκατάσταση συστήματος καύσης καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, ολοκλήρωσε η Mitsubishi Heavy Industries Marine Machinery & Engine (ΜΗΙ-ΜΜΕ).
Σύμφωνα με τα Ναυτικά Χρονικά, οι εργασίες έγιναν προς συμμόρφωση των ναυτιλιακών εταιρειών με τις οδηγίες του IMO (International Maritime Organization), οι οποίες έγιναν γνωστές τον περασμένο Οκτώβριο.
Σύμφωνα με την απόφαση του IMO, όλα τα πλοία επιβάλλεται να καταναλώνουν καύσιμα που περιέχουν μόνο μέχρι 0,5% θείο.
Η οδηγία πρόκειται να τεθεί σε ..
εφαρμογή από το 2020 και έχει οδηγήσει πολλές πετρελαϊκές εταιρείες να αναπτύξουν και να προωθήσουν τα δικά τους καύσιμα που περιέχουν μέχρι 0,5% θείο, όπως είναι το ultra low sulfur heavy fuel oil (ULSHFO).
Σύμφωνα με ανακοίνωση της MHI- MME, τα αποτελέσματα της χρήσης του καυσίμου ULSHFO στα πλοία ίσως επηρεάσουν την αναμενόμενη απόδοση του καυστήρα.
Η MHI-MME ανακοίνωσε ότι έχει εγκαταστήσει στα πλοία που ναυπηγεί, σύστημα καύσης καυσίμου low sulfur marine gas oil (LSMGO), ούτως ώστε οι καυστήρες των πλοίων να έχουν την επιθυμητή απόδοση.
Ανέφερε επίσης ότι έχει ήδη τοποθετήσει την νέα αυτή τεχνολογία και στις βοηθητικές μηχανές των νεότευκτων πλοίων της.
Εργασίες μετασκευής σε 80 πλοία της μεταφοράς LNG φορτίων, που αφορούσαν την εγκατάσταση συστήματος καύσης καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο, ολοκλήρωσε η Mitsubishi Heavy Industries Marine Machinery & Engine (ΜΗΙ-ΜΜΕ).
Σύμφωνα με τα Ναυτικά Χρονικά, οι εργασίες έγιναν προς συμμόρφωση των ναυτιλιακών εταιρειών με τις οδηγίες του IMO (International Maritime Organization), οι οποίες έγιναν γνωστές τον περασμένο Οκτώβριο.
Σύμφωνα με την απόφαση του IMO, όλα τα πλοία επιβάλλεται να καταναλώνουν καύσιμα που περιέχουν μόνο μέχρι 0,5% θείο.
Η οδηγία πρόκειται να τεθεί σε ..
εφαρμογή από το 2020 και έχει οδηγήσει πολλές πετρελαϊκές εταιρείες να αναπτύξουν και να προωθήσουν τα δικά τους καύσιμα που περιέχουν μέχρι 0,5% θείο, όπως είναι το ultra low sulfur heavy fuel oil (ULSHFO).
Σύμφωνα με ανακοίνωση της MHI- MME, τα αποτελέσματα της χρήσης του καυσίμου ULSHFO στα πλοία ίσως επηρεάσουν την αναμενόμενη απόδοση του καυστήρα.
Η MHI-MME ανακοίνωσε ότι έχει εγκαταστήσει στα πλοία που ναυπηγεί, σύστημα καύσης καυσίμου low sulfur marine gas oil (LSMGO), ούτως ώστε οι καυστήρες των πλοίων να έχουν την επιθυμητή απόδοση.
Ανέφερε επίσης ότι έχει ήδη τοποθετήσει την νέα αυτή τεχνολογία και στις βοηθητικές μηχανές των νεότευκτων πλοίων της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου