Από το worldenergynews.gr
Το SSCV Sleipnir είναι το μεγαλύτερο ημι-υποβρύχιο σκάφος γερανών του κόσμου
Η Heerema Marine Contractors έχει επιλέξει το Emerson Automation Solutions για την παροχή ενός συστήματος βαλβίδας (VRC) για το μεγαλύτερο ημι-υποβρύχιο σκάφος γερανών του κόσμου, SSCV Sleipnir, που κατασκεύαζεται στα ναυπηγεία Sembcorp Marine στη Σιγκαπούρη.
Το 220 μέτρων μήκους σκάφος έχει σχεδιαστεί για την εγκατάσταση και την αφαίρεση των μεγάλων υπεράκτιων δομών, όπως οι πλατφόρμες πετρελαίου και φυσικού αερίου, εγκαταστάσεις παραγωγής υποθαλάσσια και αγκυροβόλια. Κάθε ένας από τα δύο περιστρεφόμενους γερανούς του πλοίου είναι ικανοί να σηκώσει έως και 10.000 μετρικούς τόνους.
Το κρίσιμο στοιχείο..
της σταθεροποίησης του Sleipnir κατά την ανύψωση εργασιών θα εκτελείται από το σύστημα ελέγχου έρματος του πλοίου, το οποίο μεταφέρει το νερό μεταξύ των δεξαμενών του σκάφους για να αντισταθμίσει το βάρος της μετατόπισης φορτίων.
Αυτό όχι μόνο επιτρέπει στο σύστημα ελέγχου έρματος να λειτουργεί αξιόπιστα σε απαιτητικές θαλάσσιες συνθήκες, αλλά μπορεί να το κάνει σε μια έκτακτη κατάσταση
Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, οι ειδικοί της Emerson συνεργάστηκαν στενά με τους ειδικούς για να σχεδιάσουν πλήρως τη λύση Damcos VRC για τα συστήματα διαχείρισης υγρών και έρματος του πλοίου, που περιλαμβάνει συνολικά 847 βαλβίδες, ενεργοποιητές, τοπικές μονάδες ισχύος (LPUs), και οκτώ σημεία διασύνδεσης.
Το Emerson Damcos LPUs βαθμολογείται με IP68, που σημαίνει ότι είναι σε θέση να λειτουργήσει, ενώ βυθίζεται σε βάθος τριών bar (30 μέτρα) για τουλάχιστον 24 ώρες.
Τοποθετείται απευθείας στους ενεργοποιητές και συνδέεται με το δίκτυο Ρ-ΝΕΤ, την αποθήκευση των εγκαταστάσεων του ναυπηγείου βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την αξιοπιστία του.
Αυτή η διαμόρφωση επιτρέπει σε κάθε LPU να λειτουργεί αυτόνομα χωρίς να επηρεάζει τις άλλες μονάδες στο βρόχο.
"Ένα πρωτοποριακή έργο σαν αυτό θα μπορούσε να προσφέρει μια λύση VRC ελαχιστοποίησης του κόστους, το βάρος, το μέγεθος και την ενεργειακή χρήση, διασφαλίζοντας παράλληλα ασφαλή χρόνια λειτουργία σε ορισμένες από τις πιο δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να φανταστεί κανείς", δήλωσε ο Leo Stobbe διευθυντής της Heerema στο Sleipnir.
Το SSCV Sleipnir είναι το μεγαλύτερο ημι-υποβρύχιο σκάφος γερανών του κόσμου
Η Heerema Marine Contractors έχει επιλέξει το Emerson Automation Solutions για την παροχή ενός συστήματος βαλβίδας (VRC) για το μεγαλύτερο ημι-υποβρύχιο σκάφος γερανών του κόσμου, SSCV Sleipnir, που κατασκεύαζεται στα ναυπηγεία Sembcorp Marine στη Σιγκαπούρη.
Το 220 μέτρων μήκους σκάφος έχει σχεδιαστεί για την εγκατάσταση και την αφαίρεση των μεγάλων υπεράκτιων δομών, όπως οι πλατφόρμες πετρελαίου και φυσικού αερίου, εγκαταστάσεις παραγωγής υποθαλάσσια και αγκυροβόλια. Κάθε ένας από τα δύο περιστρεφόμενους γερανούς του πλοίου είναι ικανοί να σηκώσει έως και 10.000 μετρικούς τόνους.
Το κρίσιμο στοιχείο..
της σταθεροποίησης του Sleipnir κατά την ανύψωση εργασιών θα εκτελείται από το σύστημα ελέγχου έρματος του πλοίου, το οποίο μεταφέρει το νερό μεταξύ των δεξαμενών του σκάφους για να αντισταθμίσει το βάρος της μετατόπισης φορτίων.
Αυτό όχι μόνο επιτρέπει στο σύστημα ελέγχου έρματος να λειτουργεί αξιόπιστα σε απαιτητικές θαλάσσιες συνθήκες, αλλά μπορεί να το κάνει σε μια έκτακτη κατάσταση
Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, οι ειδικοί της Emerson συνεργάστηκαν στενά με τους ειδικούς για να σχεδιάσουν πλήρως τη λύση Damcos VRC για τα συστήματα διαχείρισης υγρών και έρματος του πλοίου, που περιλαμβάνει συνολικά 847 βαλβίδες, ενεργοποιητές, τοπικές μονάδες ισχύος (LPUs), και οκτώ σημεία διασύνδεσης.
Το Emerson Damcos LPUs βαθμολογείται με IP68, που σημαίνει ότι είναι σε θέση να λειτουργήσει, ενώ βυθίζεται σε βάθος τριών bar (30 μέτρα) για τουλάχιστον 24 ώρες.
Τοποθετείται απευθείας στους ενεργοποιητές και συνδέεται με το δίκτυο Ρ-ΝΕΤ, την αποθήκευση των εγκαταστάσεων του ναυπηγείου βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό την αξιοπιστία του.
Αυτή η διαμόρφωση επιτρέπει σε κάθε LPU να λειτουργεί αυτόνομα χωρίς να επηρεάζει τις άλλες μονάδες στο βρόχο.
"Ένα πρωτοποριακή έργο σαν αυτό θα μπορούσε να προσφέρει μια λύση VRC ελαχιστοποίησης του κόστους, το βάρος, το μέγεθος και την ενεργειακή χρήση, διασφαλίζοντας παράλληλα ασφαλή χρόνια λειτουργία σε ορισμένες από τις πιο δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να φανταστεί κανείς", δήλωσε ο Leo Stobbe διευθυντής της Heerema στο Sleipnir.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου