Από το naftikachronika.gr
Για την Volkswagen, τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη και την δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο, ο στόχος που έχει τεθεί είναι να συμβάλλει στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά και μείωσης του κόστους μεταφοράς των οχημάτων που κατασκευάζει. Αυτόν το στόχο επιδιώκει να τον πετύχει μέσω της χρήσης πλοίων, που θα είναι διπλού καυσίμου, με δυνατότητα καύσης και LNG υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), γεγονός που θα επιτρέψει τη μείωση των εκπομπών CO2 έως και 25%, NOx έως 30%, αιθάλης έως 60%, ενώ η μείωση των εκπομπών σε SOx εκτιμάται ότι μπορεί να αγγίξει ακόμα και το 100%.
Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, η Volkswagen αναμένεται να είναι ο πρώτος κατασκευαστής οχημάτων στον κόσμο που θα χρησιμοποιεί από..
το 2019 δύο πλοία με μηχανές διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο και πετρέλαιο) της εταιρείας MAN Diesel & Turbo για μεταφορά αυτοκινήτων μεταξύ Ευρώπης και βόρειας Αμερικής. Τα δύο αυτά πλοία, της ναυτιλιακής εταιρείας Siem Car Carriers AS τύπου Roll-on/ Roll-off, θα έχουν μήκος 200 και πλάτος 36 μέτρα, θα διαθέτουν 12 καταστρώματα, ενώ θα έχουν δυνατότητα μεταφοράς έως και 4.500 οχημάτων.
Επιπλέον, θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα μέχρι και 19 κόμβους.
Ο Βόλφραμ Τόμας, Επικεφαλής της Ομάδας Παραγωγής του Ομίλου της Volkswagen, σε δηλώσεις του τόνισε ότι στόχος της εταιρείας είναι «η βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων του Ομίλου και στο τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και οι πιο αποδοτικές ενεργειακά μεταφορές μέσω της ολοένα και πιο συστηματικής χρήσης πλοίων LNG για τη μεταφορά των οχημάτων μας».
Φωτό: siemcarcarriers.com
Για την Volkswagen, τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη και την δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο, ο στόχος που έχει τεθεί είναι να συμβάλλει στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά και μείωσης του κόστους μεταφοράς των οχημάτων που κατασκευάζει. Αυτόν το στόχο επιδιώκει να τον πετύχει μέσω της χρήσης πλοίων, που θα είναι διπλού καυσίμου, με δυνατότητα καύσης και LNG υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), γεγονός που θα επιτρέψει τη μείωση των εκπομπών CO2 έως και 25%, NOx έως 30%, αιθάλης έως 60%, ενώ η μείωση των εκπομπών σε SOx εκτιμάται ότι μπορεί να αγγίξει ακόμα και το 100%.
Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, η Volkswagen αναμένεται να είναι ο πρώτος κατασκευαστής οχημάτων στον κόσμο που θα χρησιμοποιεί από..
το 2019 δύο πλοία με μηχανές διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο και πετρέλαιο) της εταιρείας MAN Diesel & Turbo για μεταφορά αυτοκινήτων μεταξύ Ευρώπης και βόρειας Αμερικής. Τα δύο αυτά πλοία, της ναυτιλιακής εταιρείας Siem Car Carriers AS τύπου Roll-on/ Roll-off, θα έχουν μήκος 200 και πλάτος 36 μέτρα, θα διαθέτουν 12 καταστρώματα, ενώ θα έχουν δυνατότητα μεταφοράς έως και 4.500 οχημάτων.
Επιπλέον, θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα μέχρι και 19 κόμβους.
Ο Βόλφραμ Τόμας, Επικεφαλής της Ομάδας Παραγωγής του Ομίλου της Volkswagen, σε δηλώσεις του τόνισε ότι στόχος της εταιρείας είναι «η βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων του Ομίλου και στο τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και οι πιο αποδοτικές ενεργειακά μεταφορές μέσω της ολοένα και πιο συστηματικής χρήσης πλοίων LNG για τη μεταφορά των οχημάτων μας».
Φωτό: siemcarcarriers.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου