Από το ekeda.gr
Η περιοχή που έχει στην ευθύνη του το Εργατικό Κέντρο Ελευσίνας είναι η μεγαλύτερη Βιομηχανική Περιοχή της χώρας.
Οι βιομηχανίες , οι βιοτεχνίες, το Logistic και ένα σωρό χώροι εργασίας με άλλες δραστηριότητες είναι κατανεμημένες ίσως στην πιο άναρχη και χωρίς υποδομές περιοχή.
Από την ΒΙΠΕ ΜΑΝΔΡΑΣ έως και τα Λιόσια με την κατάσταση που επικρατεί ειδικά στην λεωφόρο ΝΑΤΟ, η μετακίνηση εργαζομένων από και προς την εργασία τους είναι καθημερινός γολγοθάς.
Ακόμα και σε περιοχές όπου υπάρχει υποτυπώδης συγκοινωνία είναι αδύνατον να φθάσει εργαζόμενος στην δουλειά του με αυτήν.
Η συγκοινωνιακή υποδομή στην περιοχή αντιμετωπίστηκε διαχρονικά με την λογική της « πίσω αυλής».
Δεν ξεχνάμε ότι..
η προσπάθεια για επέκταση της γραμμής έως το Θριάσιο μας πήρε 6 μήνες συνεχών πιέσεων.
Το ΕΚΕΔΑ , λοιπόν, αναγνωρίζοντας αυτό το μέγα θέμα , και ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες που η δαπάνη των 150€ περίπου μηνιαίως για μετακίνηση ισοδυναμεί με το ¼ του μισθού, επεξεργάζεται εδώ και καιρό πρόγραμμα συγκοινωνιακής μετακίνησης με μεγάλη συχνότητα τις ώρες αιχμής και μεταφόρτωση απευθείας από τερματικούς σταθμούς στην Ελευσίνα και στον Ασπρόπυργο με προορισμούς όλες τις βιομηχανικές δραστηριότητες της περιοχής.
Το Υπουργείο Μεταφορών δέχθηκε πρόθυμα αυτή την λογική και έδωσε εντολή στον ΟΑΣΑ να χαράξει σε συνεργασία με το ΕΚΕΔΑ νέες γραμμές, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος αυτός.
Για τον λόγο αυτό σε λίγο διάστημα θα μοιρασθεί σε όλους τους εργαζόμενους ειδικό ερωτηματολόγιο , ώστε να γίνουν οι παρεμβάσεις που χρειάζονται και να χαρτογραφεί η περιοχή.
Καλούμε, λοιπόν, όλους τους εργαζόμενους της περιοχής να απαντήσουν σε αυτό και θα ενημερώνουμε συνεχώς για την πρόοδο των εργασιών.
Η περιοχή που έχει στην ευθύνη του το Εργατικό Κέντρο Ελευσίνας είναι η μεγαλύτερη Βιομηχανική Περιοχή της χώρας.
Οι βιομηχανίες , οι βιοτεχνίες, το Logistic και ένα σωρό χώροι εργασίας με άλλες δραστηριότητες είναι κατανεμημένες ίσως στην πιο άναρχη και χωρίς υποδομές περιοχή.
Από την ΒΙΠΕ ΜΑΝΔΡΑΣ έως και τα Λιόσια με την κατάσταση που επικρατεί ειδικά στην λεωφόρο ΝΑΤΟ, η μετακίνηση εργαζομένων από και προς την εργασία τους είναι καθημερινός γολγοθάς.
Ακόμα και σε περιοχές όπου υπάρχει υποτυπώδης συγκοινωνία είναι αδύνατον να φθάσει εργαζόμενος στην δουλειά του με αυτήν.
Η συγκοινωνιακή υποδομή στην περιοχή αντιμετωπίστηκε διαχρονικά με την λογική της « πίσω αυλής».
Δεν ξεχνάμε ότι..
η προσπάθεια για επέκταση της γραμμής έως το Θριάσιο μας πήρε 6 μήνες συνεχών πιέσεων.
Το ΕΚΕΔΑ , λοιπόν, αναγνωρίζοντας αυτό το μέγα θέμα , και ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες που η δαπάνη των 150€ περίπου μηνιαίως για μετακίνηση ισοδυναμεί με το ¼ του μισθού, επεξεργάζεται εδώ και καιρό πρόγραμμα συγκοινωνιακής μετακίνησης με μεγάλη συχνότητα τις ώρες αιχμής και μεταφόρτωση απευθείας από τερματικούς σταθμούς στην Ελευσίνα και στον Ασπρόπυργο με προορισμούς όλες τις βιομηχανικές δραστηριότητες της περιοχής.
Το Υπουργείο Μεταφορών δέχθηκε πρόθυμα αυτή την λογική και έδωσε εντολή στον ΟΑΣΑ να χαράξει σε συνεργασία με το ΕΚΕΔΑ νέες γραμμές, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος αυτός.
Για τον λόγο αυτό σε λίγο διάστημα θα μοιρασθεί σε όλους τους εργαζόμενους ειδικό ερωτηματολόγιο , ώστε να γίνουν οι παρεμβάσεις που χρειάζονται και να χαρτογραφεί η περιοχή.
Καλούμε, λοιπόν, όλους τους εργαζόμενους της περιοχής να απαντήσουν σε αυτό και θα ενημερώνουμε συνεχώς για την πρόοδο των εργασιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου