Τρίτη 21 Ιουλίου 2020

Οι 5 περιοχές της Ελλάδας με προοπτική υπόγειας γεωλογικής αποθήκευσης CO2 και φυσικού αερίου – Τι αναφέρει μελέτη της ΕΔΕΥ


Η αποθήκευση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε υπόγειους γεωλογικούς σχηματισμούς είναι μια καλά κατανοητή, μόνιμη και ασφαλής τεχνολογία κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για τη μείωση των εκπομπών και την επίτευξη των στόχων του Παρισιού.

Οι συνηθισμένοι μύθοι και οι πιθανές παρανοήσεις που σχετίζονται με την τεχνολογία CCS περιλαμβάνουν τον κίνδυνο διαρροής CO2 ή περιβαλλοντικής βλάβης, τη μόνιμη..

Αποκλειστικό δίκτυο αγωγών 23.000 χμ για το υδρογόνο σχεδιάζουν εννέα κράτη-μέλη της Ε.Ε.


Έντεκα διαχειριστές υποδομών φυσικού αερίου από εννέα κράτη-μέλη της Ε.Ε. παρουσίασαν την Παρασκευή το σχέδιό τους για τη δημιουργία ενός δικτύου αγωγών συνολικού μήκους 23.000 χμ ως το 2040 που θα υποστηρίξει τη μεταφορά υδρογόνου παράλληλα με το υφιστάμενο δίκτυο φυσικού αερίου.

Σύμφωνα με το Euractiv, το σχέδιο υπογράφουν οι εταιρείες Enagás, Energinet, Fluxys Belgium, Gasunie, GRTgaz, NET4GAS, OGE, ONTRAS, Snam, Swedegas (Nordion Energi), Teréga και η συμβουλευτική Guidehouse.

Το δίκτυο αυτό προορίζεται να διατρέχει..

Oxford Institute: Μετά το 2021 η ανάκαμψη των αγορών LNG




Το περιθώριο ρευστότητας για τους εξαγωγείς LNG των ΗΠΑ βελτιώθηκε ελαφρά το δεύτερο τρίμηνο, αλλά πιθανότατα θα παραμείνει αρνητικό για τη διάρκεια του 2020, σύμφωνα με νέα στοιχεία που επικαλείται το oilprice.
H υπερπροσφορά LNG πλήττει τόσο τους αγοραστές όσο και τους πωλητές.

Στην Ιαπωνία, η JERA, χάνει δεκάδες δισεκατομμύρια γιεν επειδή έχει συμβληθεί να αγοράσει LNG σε τιμές που συνδέονται με το αργό πετρέλαιο, αλλά επειδή δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει όλο το φυσικό αέριο, συνήθως μεταπωλεί ορισμένα φορτία.

Το πρόβλημα είναι ότι η JERA πρέπει να μεταπωλήσει φορτία στην αγορά spot, όπου οι τιμές είναι πολύ χαμηλότερες..

Υγεία και ασφάλεια γηρασκόντων εργαζομένων: προτεραιότητα για όλους


Η πρόκληση της γήρανσης και της συρρίκνωσης του εργατικού δυναμικού δεν είναι κάτι νέο για την Ευρώπη: έως το 2030, οι εργαζόμενοι ηλικίας 55-64 ετών αναμένεται να αποτελούν το 30% ή και μεγαλύτερο ποσοστό του εργατικού δυναμικού. Εν τω μεταξύ, πολλοί εργαζόμενοι εγκαταλείπουν την αγορά εργασίας πριν φτάσουν στην ηλικία συνταξιοδότησης.

Οι βιώσιμες λύσεις για την εξασφάλιση ασφαλών, υγιών και δίκαιων συνθηκών από την αρχή της εργασιακής ζωής ενός ατόμου είναι βασικές για τη διακοπή αυτής της αρνητικής διαδικασίας και τη..

Η προώθηση της ηλεκτροκίνησης πρέπει να έχει στόχο την αειφόρο κινητικότητα των πολιτών και όχι την αειφόρο κερδοφορία ξένων εταιρειών




Στην Ολομέλεια όπου συζητήθηκε το Νομοσχέδιο για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης τοποθετήθηκε ο εισηγητής του Κινήματος Αλλαγής Γιώργος Αρβανιτίδης σημειώνοντας την θετική στάση του κόμματος υπερ της ηλεκτροκίνησης αλλά πρέπει να γίνει κατανοητό ότι δεν εξηλεκτρίζουμε τις μετακινήσεις μας χάριν γούστου ή ντιζάιν ή από μόδα.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Αρβανιτίδης:

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ













Διανύουμε ήδη τη φάση της επανεκκίνησης, όπως διεθνώς έχει επικρατήσει να αποκαλείται η περίοδος μετά τη διακοπή διαφόρων λειτουργιών λόγω της πανδημίας του COVID-19. Αν και οι εκτιμήσεις των ειδικών συγκλίνουν στο ότι η υγειονομική κρίση πιθανώς να επανέλθει μετά το καλοκαίρι, σε διάφορα υποσυστήματα και περιοχές δραστηριότητας του δημόσιου βίου επιχειρείται ανασχεδιασμός διαδικασιών προκειμένου αφενός να αντιμετωπιστεί μια νέα..